Phew!

Vad ska man föredra??

Gårdagen som spenderades med Mormor och syrran på stadshuset, vilket var väldigt
intressant. En engelsk guidad tour runt bland blå rummet, gyllene salen, etc.
Efter det fika hos kusinerna vilket var väldigt kul att få träffa släkten!

eller dagen!

Storstädning av pappas lägenhet (fy fan vad snuskig den är) med Amanda Jenssens
nya platta på högstavolym såatt den kan överrösta dammsugaren. !
Och ingen sympati från varken pappa eller syrran, de som ändå är där mest....
Började med badrum och toaletter och efter det kök och vardagsrummet.
Haha och nu ahr jag moppat in mig i ett "hörn", d.v.s mitt rum.

Så nu sitter jag i mitt skitiga rum som är projekt nummer 4 av dagens storstädning!
Ska bara vänta tills vardagsrummet torkat innan jag ger mig på mitt eget rum.

skriver lite senare och lägger även upp lite bilder från stadshuset då.

peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0