halleluja!

Dagen har bara varit toppen!!!
Fick MVG på både filmanalysen av "devils backbone" OCH på
psykologi provet, inte illa pinkat enligt mig!

Annars har jag idag bara knarkat Amanda Jenssen och längtat
som fan till januari, blir 18 den 20:e och har faktiskt börjat lite smått
planera ett litet partay!

På fredag ska jag möjligt vis till Heavenly Ink med Johanna för att
boka en tid för gaddning i vår. EEEAK, LÄNGTAR SOM FAN :)

Och har faktiskt även bestämmt mig för ett motiv, dock inte helt säker på
om jag vill had en på högra handleden, högra skuldran eller på bröstet ovanför
hjärtat
:) Vad tycker ni som läser detta???

Och den har en betydelse i mina ögon.
Skiter blankt i att den är hittad på google och inte "unik". För mig representerar
den kärlek till musiken och när jag skaffat den på mig MIN kärlek till MUSIKEN.

Längst in i hjärtat vill jag ju egentligen bara hålla på med den och bli sångare,
men i det fallet låtar jag tyvärr hjärnan styra....

Aja här e bilden, tumme upp / tumme ner??


peace!

Kommentarer
Postat av: Frida

Handleden lätt

2009-11-08 @ 18:40:34
Postat av: emma

tummen upp!

2009-11-11 @ 22:51:37
URL: http://awidescreendream.blogg.se/
Postat av: ALINA

TUUUMMMMEN UUUUUUPPPPP !!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-20 @ 10:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0